Успіх

Як пройти співбесіду так, щоб взяли на роботу? Поради психолога

Як ви думаєте, чому співбесіди взагалі викликають такий дискомфорт? Чому так нервово проходити через цю процедуру?

У нашій культурі звично вважати, що людина, яка шукає роботу, ходить з простягнутою рукою і намагається заслужити робоче місце. З-за цієї установки ті, хто пропонує роботу, наділені величезною владою, а тому на співбесіді страшно не сподобатися і не підійти. Цю установку важливо поміняти.

Співбесіда – це переговори! І в процесі цих переговорів ДВІ сторони намагаються з’ясувати, як вони можуть бути один одному корисні. Ми пропонуємо свої знання і компетенції, а в обмін на це роботодавець дає нам зарплату і соціальний зростання. Це взаємний процес – розмова на рівних!

У переговорах важливо прийти до спільного знаменника: врахувати і свої інтереси, і інтереси іншої сторони. Для цього мало прочитати текст вакансії. Перш ніж йти на співбесіду, познайомтеся з компанією ближче: почитайте про їх цінності, про їх співробітників, тоді вам стане зрозуміліше, як правильно себе презентувати.

Компанії бувають різні

Десь платять хороші гроші, але вичавлюють з людини весь ресурс. А значить і на співбесіді такі компанії будуть перевіряти вас на стресостійкість, задаючи провокаційні питання. Як психолог скажу, що працювати в таких умовах буде дуже некорисно для здоров’я, а тому краще заздалегідь уникати роботодавців, які не люблять людей.

Сприймайте пошук роботи і співбесіди як дослідницьку роботу. Світ пропонує не одну вакансію в рік, у вас є можливість досліджувати себе, тренуватися, випробовувати різні ролі. У нас для цього створені чудові умови. Після курсу учні готові йти на співбесіду хоч в «Газпром», хоч у «Apple»

Що ще важливо пам’ятати перед співбесідою та в процесі? Розповіла в новому експертному відео «Секрет успішної співбесіди», яке вийде тут завтра в 19:00 мск.

Як ви готуєтеся до співбесіди? Актуальна для вас зараз ця тема?

#співбесіду #як пройти співбесіду #секрет успішної співбесіди #як влаштуватися на роботу #нова робота #переговори #відносини на роботі #психологія #психолог #анетта орлова